Osamostaljivanje,ili znali smo….

Tog dana,nakon čitanja teksta :“Zna on unapred“-G.T.predložila sam djacima da napišu o sebi …Ubrzo,čitali smo prve rečenice…Moje primedbe su bile da nije sve u kupovini nove odeće i obuće…

Ogi je prišao i doneo svesku… Rečenice,koje su bile napisane, navele su me da ga hvalim,jer zna ugreje sebi čokoladno mleko…sve do nisam pročitala reč:TOPLOMER

I naš razgovor:

-Ogi,kakav toplomer imate? Stakleni,ili…

-Imali,smo stakleni…

-Da li znaš…

Znam,tata mi je objasnio:Nisam popio mleko,bilo je vruće.

Deja:

-Budalo,mogao si da se otruješ…

Iako,sam ga pohvalila zato što je opisao sebe …Razmišljala sam dugo.Ogijevi roditelji su veoma dobri i posvećeni…Decu,treba osamostaljivati…Niko nije mogao da pretpostavi da će uzeti toplomer i staviti u šolju vrelog mleka..

Staklo je puklo…Sva sreća, što Ogi ne voli vruće napitke i jela…

DSCN0112

2 thoughts on “Osamostaljivanje,ili znali smo….

Оставите одговор

