Statistika i još sećanja…

statistika ....

Juče,dobijem predlog za podelim link jednog zanimljivog nagradnog konkursa.Glasala sam za dvoje i onda je usledio telefonski poziv.Čujem smeh i pitanje.Odgovaram odrično,jer nisam znala da je i ta osoba postavila svoju priču,a i ne bih glasala ,jer najiskrenije ja sam za to da najmlađi i oni koji zaista predivno opisuju budu i nagrađeni..Tako je  poštenije….

Danas gledam statistiku.Pogledam datum i uporedim,opet ….Iako sam promenila,naziv sve….nekome neophodno da se priseti događaja iz prošlosti…i to baš istog dana kad je i priča objavljena.

Definitivno ne postoji slučajnost…Baš,kao u subotu,telefonski poziv, a isto tako i u nedelju kada se na displeju mog mobilnog telefona pojavio privatan broj…

Pozovem operatera,dobijem upustva ,ali pitam se zašto bih ja bila strpljiva i zašto mi ne saopšte taj broj…Naročito zbog negiranja o dobijanju odeće,školskog pribora(verovatno strah od izvesne osobe,ili prisustvo nekog …)  Saznala sam i to  da je  komentarisala osoba,koja veoma uspešna …Zato sam i zatražila da se sve što je u vezi sa mnom nestane.kada bih mogla i lajkove na  fotografijama dece ,uklonila bih..

Ne poštujem nikog ko ima elitističke pretenzije i ko zaboravlja prošlost i ko je meni u ogromnoj meri naudio,a sebe predstavlja kao humanistu….a naročito, zato za sve što je učinjeno dobijena je podrška osoba ,koje su meni bile nepoznate u određenom periodu, a kasnije su isto tako na destruktivan i licemeran način uživale da me ponižavaju….

2 thoughts on “Statistika i još sećanja…

Оставите одговор

