Dečiji svet -animacije

Prošle nedelje,pre prvog časa,dok sam ispisivala na tabli tipične reči i brojeve(školski rad,datum…),prišla mi je Ena.Pogledala me je upitno i objasnila mi da nije stigla da uradi domaći zadatak.Rekla sam joj da sedne na svoje mesto i da ga uradi u toku vikenda.A onda, požurila sam  da razdvojim dečake,koji su se prepirali oko mesta,(…nisam rigorozna i dopuštam im da menjaju mesta….možda grešim,ali…)…i  tako kako je čas odmicao setila sam se da je Enin deda 1966.godište i da je bio školski drug mojoj sestri, a njena  baka je 1968 godište,školska drugarica mom bratu…a još zanimljivije …

(Enina mama je bila moj đak….Uvek će mi biti ona slika,decembra 2005. godine kad smo se na autobuskoj stanici  susrele  i pričale o njenom studiranju…Ena,inače mnogo voli svoju tetku,maminu rođenu sestru.)

Danas sedeći u dvorištu,čula sam zvuk autobilskih sirena,koje su oglašavale venčanje…Pomislila sam kako bi bilo lepo da se čuju svakog meseca,bar dva puta….i setila sam se Ene.Ona je tetkinoj svadbi.Nadam se, da se veseli  i raduje.Domaći zadatak,nisam zadala ovog puta,ionako će letnji raspust,a sam život nameće puno obaveza i odgovornosti….

Zato, deco i odrasli, veselite se u svim lepim okupljanjima i budite srećni.

Овај приказ слајдова захтева јаваскрипт.

 

Оставите одговор

