I posle …

378856_212288498861022_2037876368_n

 

Topao dan.Osluškujem slatki dremež  našeg  gimnazijalca ….Pogledam statistiku  i svaki dan isto….Setila se proteklog  perioda,između suncokreta  i klasja  žita…Više puta ,pročitano i analizirano…

U grlu onaj osećaj kada  suze počinju da se slivaju  niz  lice….

Puno nepravdi,a neki su uspeli  ,nažalost.

Ćutim ,a u meni  se prepliću razočarenje i tuga …Prisećam se svih propuštenih šansi…Moji dedovi,roditelji , pa i ja….Puno njih je obećavalo….

Da li da i ja zatražim pomoć od rođaka ,prijatelja i poznanika….Jer ,najteže,kad  o tebi odlučuju nepoznati,ili upoznaš  osobe koje su svesno i planirano podsticale druge …..

Sad  razmišljam ….Zašto  da i ja ne iskoristim neke mogućnosti  i da konačno budem slobodna,ili možda bar malo srećna…

6 thoughts on “I posle …

      1. Znam da mi želiš sve najbolje.Danas me je Zojin lajk,podsetio na ono što sam napisala instiktivno u januaru 2013.A to je da svet pripada onima koji ne strahuju i nemaju osećaj kajanja.Za razliku od takvih mi nikada nećemo biti slobodne i srećne.Ćutiš i strepiš zbog dece ,porodice,rodbine….Mada,veruj mi da u ovom trenutku mi pada na um zatražim azil i sa mojima odem daleko…jer ono što smo se dešavalo….je da ne poželiš ni najgorem neprijatelju….
        Hvala ti i budi mi uvek duhovita,jer tvoji postovi okrepljuju i molim te napiši neku knjigu…Humora je sve manje, a sve više prisutna je brutalnost …
        Pozdrav za tebe i ostale blogere
        🙂

Оставите одговор

