Učiteljice, vidi Mesec!

Pre prvog časa,moji prvačići i ja koračali smo ka sporstkoj hali našeg mesta.Dok su ulazili u halu  ,jedan od đaka me je dozvao i rukom uperio ka nebu .Pokazao mi je Mesec.Same reči,koje je izgovorio bile si mi i smešne ,ali  su me podstakle da pozovemo njegovog drugara,  koji  imao svoju priču.

Овај приказ слајдова захтева јаваскрипт.

Pitala sam ga  da li veruje u postojanje Deda Mraza.Odgovorio mi je potvrdno i pohvalio se da je video i irvase.Odustala sam od ubeđivanja da promeni  način razmišljanja.

Uz smeh ostalih prvačića zakoračili smo u lepe igre….

Meni je poznata  medijska kultura(Novogodišnji praznici ,irvas Rudolf…),a isto tako znam da sam stepenik  u njihovom životima….    Ovog puta, nemam nikakvu dilemu,ali se nadam…

Nadam se da će im mašta, biti životni trijumf za srećne uspomene!

4 thoughts on “Učiteljice, vidi Mesec!

  1. Нисам баш схватио последњу реченицу, вероватно је то мој проблем. Не, ти ниси степеник у њиховим животима, много си више! Ти си креатор њихових живота! Твоја одговорност, какогод ти схватала, је немерљива! Не знам да ли си читала моје текстове, често дотичем паралелу “ ученик- учитељ“! Поздрављам те и настој да будеш добра учитељица!

    1. Hvala.Možda sam na neki način prisutna. Život nam kreiraju drugi:stavovi i potrebe. Trudim se da budem odgovorna,ali nisam andragog. Uvek se iskreno obradujem, kad čujem lepe vesti o mojim đacima,ali postoje uvek i druge okolnosti. Obećavam da ću truditi da decu naučim da koriste svoje znanje na ispravan i pošten način… Ali,što je prošle nedelje rekao moj đak:“Joj,glava će mi pući!“ (Nije mislio na školsko gradivo,već na informacije i događaje sa kojima je suočen svakodnevno.) Pozdrav i Vama i puno lepih trenutaka vam želim iskreno.
      🙂

Оставите одговор

