Zašto kiša neprestano lije?

zasto-kisa-lije

4 thoughts on “Zašto kiša neprestano lije?

    1. Moj predlog:

      ili

      ili

      Mada mi se nešto vrzma,kao kod početnog stvaranja brojalica za đake…
      slogovno otprilike, ne zameri TanjaT:
      Za-što (brži tempo,dve osmine,la-la);
      Ki-ša(sporiji tempo,dve četvrtine,mi-mi)
      Ne-pre-sta-no(brži tempo,4.osmine,fa-fa-sol-la);
      Li-je(sporiji tempo,dve četvrtine,re-do)…
      Ali…nisam ja baš spretna u komponovanju..kao što sad tumaram ,imam neku sumanutu ambiciju da stvorim lični font…
      Hvala ti i ako ništa nadam se da će te cvrkut ptica oraspoložiti,
      🙂

Оставите одговор

