Očeve suze

Mislim da svako,ko je i sam roditelj,ili ko nije više u cvetu mladosti  u sebi nosi mrvicu sigurnosti,kad ima roditelja ,koji je prisutan da neke trenutke upotpuni  savetom,ili pričom, a najčešće iskustvom.

Moj otac ,rođen je daleke 1939 godine.Uvek ,kad  se prvenče  vraća u Novi Sad ,dođe da je isprati i da svoj blagoslov i želje ,da korača mudro i oprezno.Juče, sedeći za stolom ,izvadio je novčanik  i prvenčetu je pružio novčanicu od 1000.dinara, a mom sinu novčanicu 500.dinara.Odjednom, suze su počele da kapaju  niz lice mog oca.Šakama je prekrio oči i u očaju ,objasnio da mu je teško, jer ne može da im pruži više .Pokušali  smo da ga utešimo,ali jecaj je bio sve jači.

moj otac i prvence

Pomislila sam da svi koji životare pošteno, imaju skoro uvek trenutke  tuge i straha.Nekako ,spontanim  razgovorom o  predstojećim  ispitama ,plač je iščezao ,ali ogromna tuga se ocrtavala na licima svih.Prvenče smo ubzo ispratili, a preipitivanje naših  života. bio je  neminovan u mojim razmišljanjima.

U jednom trenutku ,pažnju mi je privukao dijalog između voditeljke i  predstavnice za finsansije.Slušajući ,njene analize i uslovljanja,poželela sam :

1.)Da ne postoji novac,niti bilo kakvo platežno sredstvo za vrednovanje i obezvređivanje

2.)Da ne postoje političari,a sa njima sve vrste sukoba…

3).Da nema bogatih i siromašnih.

4.)Da svi  žive umereno i  pristojno .

-Radost, ili tuga,smeh, ili plač ipak bi postojali,tek toliko da emocije budu imperativ da iščezne  strah od  sopstvenih  misli

6 thoughts on “Očeve suze

    1. Zašto, mislite o meni na taj način?
      Moja majka je preminula pre 8.godina.Važno mi da moj otac živi što duže,jer u svakom od nas postoji i detinjstvo. Opis događaja,imalo je poentu da opišem i tugu i očaj skoro svih nas,koji žive slično.

    1. Ne tešim se nesrećnim sudbinama svih nas.U pravu ste, siromaštvo ,sve više uzima maha.Pokušala sam da opišem tugu mog oca.Jedino mi je žao,što me drugi pogrešno procenjuju.Zašto?
      Hvala vam,što razumete moj pokušaj i pozdrav i za vas.

Оставите одговор

