Kao u završnoj pesmi, samo…

…nema slučajnosti,jer  postoje očigledni  dokazi.Prvo čega sam se setila vraćajući se kući,bilo je mojih pritužbi.Tada  mi je jedan  gospodin, predložio da napišem roman o svim činjenicama, koje znam.Prva u nizu bila je ova ilustracija…

1003475_531647193551471_1466734251_n

Hm, da suncokreti…i   kao, da mi je neko ukazao na zanimljive detalje ,sve te osobe imaju slične osobine:egoizam, mačke,svi su bili odvojeni od svoje dece (bolest,poslovi, razvodi…),a kod svih na fotografijama je uvek prisutni omiljeni fetiš,naočari sa zatamnjenim staklima…

I dok sam slušala pesmu ,ugledam opet suncokrete,zato vam poklanjam ovu ilustraciju.

suncokreti nocu

Sada nešto razmišljam,ako bih ikad napisala taj roman, da li bi ovakav naslov, bio dovoljno zanimljiv:

                  „Šta rade suncokreti,kada se na nebu pojave zvezde padalice?“

One thought on “Kao u završnoj pesmi, samo…

Оставите одговор

