Danas

Putovali smo u našu regionalnu prestonicu .U meni su se smenjivali prisećanja razočarenja i odlučnosti.Dokazi zabeleženi,otkrivali su tajne unazad dve godine.

Neću ja budem ničiji čuvar tajni, naročito ne onih pohlepnih koji glorifikuju svoja zlodela…Letnji umor je  kao po taktu rovario… Vesti o temperaturnim razlikama…u mislima mi je zatutnjao strah da će ovaj severoistok postati  samo pustinja, umesto plodnih oranica…

Putnici su ulazili …žagor uskomešanih dijaloga,postao je snažniji .

Ćutala sam i posmatrala moje pospano prvenče.

Pitala sam se u sebi :

-Kakva li će biti budućnost  u narednim decenijama,jer odzvanjaju samo tužne misli….kako, kad bi…i kako …

Jedan tren i glas parajući me je otreznio….monolog nepoznatog saputnika

Jedan čovek i sve izgubljeno :

Sin jedinac, galopirajuća leukemija sa tragičnim ishodom, razoren brak i gubitak posla…

Ne umem više da razmišljam…moram da poštujem patnju svih koje znam,ili sam čula.. slučajno…

 

6 thoughts on “Danas

  1. И гледајући такве приче и такве озбиљне проблеме као код тог човека, требало би да будемо задовољнији оним што имамо. Некада нисмо свесни шта су праве вредности.

  2. Čovek bi uvek trebao da bude zadovoljan sobom i da teži ka svom usavršavanju, ali isto tako svestan i zahvalan za sve što ima i što mu život pruža – trebali bi ljudi da shvate suštinu života i da on protiče samo jednom! Hvala za ovaj post.

    1. Nema na čemu,hvala svima i vama Ana što pročitali post.Ovo je samo nažalost jedna istina, a ponekad kad želim nešto da kažem ponestanu prave reči…Zato, još jednom od srca vam hvala.

Оставите одговор

