Tri praseta

Došla mi je u posetu danas slatka  devojčica odevena u pink jaknicu i reče mi:

Ja sam se zaljubila u I..na ,lepo se obukao!

Vragolaste   nasmejane okice preletele su po knjigama na policama.Poželela je knjigu sa slikama da razgleda, jer ne zna da čita.Njena sestrica je pronašla omiljenu priču.Ponudila mi je pomoć da vratimo druge slikovnice na svoje mesto.Zamolila sam da mi kaže svoje ime ,i dobila objašnjenje čija je ćerka.

Odlučile smo da se družimo .Nadam se da će zavoleti  i druge priče.

ps.

Iskreno deca zaista su najbolji melemi i znaju da razgale srce,onako bez interesa i laži.

-i pesmica :

Ko se boji vuka još,

tri za groš,

tri za groš…

Vuka se ne bojim JA,

…tralala-la-la ,trala-la-la…

 

 

2 thoughts on “Tri praseta

Оставите одговор

