Nije fer…

Slušamo vremensku prognozu i moj sin kaže:“Nije fer!“

Pitam ga zašto tako reaguje, i dobijam objašnjenje da ljut zato što kad su vremenski uslovi dobri,on ima puno da uči i obrnuto.Nasmejala sam se  i predložila da napravi predah između dve lekcije,što je i učinio.U nastavku učenja gunđao je na poliglote i žalio se na svetski problem,postavljajući pitanje:

-Zašto JA moram da učim strani jezik,a oni ne uče naš!

i nastavlja:

-Lako je tebi ti si učila samo jedan strani jezik ,a ja moram dva!

-Nije fer!

-Tu sam već pogledala u plafon,i objasnila mu ako bude više razmišljao o čemu uči  i pamtio ,brže će završiti.Ali počela sam i ja da razmišljam.U mislima mi je odzvanjala rečenica koju je više puta izgovorio (naslov ovog teksta).Shvatila sam, da sam ponekad razmišljala o poreklu reči.I ne samo to, pitala sam se šta može da se desi, a da sve bude idealno.To jednostavno ne postoji.Našla sam na netu neke primere i delim ,onako kako umem.Možda će biti od pomoći, a možda će i neke oraspoložiti.


Pitam se :

Šta je fer?

Možda je i ovo odgovor:

Vincent van Gog :

„Čovek za sebe treba da nađe mesto pod suncem, ali ne treba da druge gurne u senu.“

2 thoughts on “Nije fer…

  1. Mnogo toga nije fer i sa tim nefer dogadjajima ljudima je cesto tesko izboriti se.

    Dopada mi se poslednji citat o mestu pod Suncem i ne guranjem u senku, a sa druge strane imamo onu izreku: „Dok jednom ne smrkne, drugom ne osvane.“ Mislim da dobar deo ljudi nije tako obazriv i fer da za svoje mesto pod Suncem ne zrtvuje gurku nekog drugog u senku.

    Jos jedan citat, onaj o tome da cemo se uskoro pretvoriti u surovo drustvu koje juri samo za uspehom. Mislim da dobrim delom to vec postasmo. Neki jer su takvi i ranije bili, a neki ce biti primorani da postanu kakvi nisu ni sanjali da ce biti, jer nece moci da opstanu u surovosti.

Оставите одговор

